<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Samorząd) Czy wydział kmunikacji będzie działał sprawniej. Straciłem w nim 2 dni mojego urlpu ( o nerwach nie wspomnę ) aby zarejestrować auto kupione w kraju. Moim skromnym zdaniem powińście Państwo zatrudnić jeszcze z dwóch pracowników i czyli powiększyć obsługę o 2 okienka ( to nie powinno zrujnować budżetu powiatu ) Jeśli Państwo nie wierzycie proszę porozmawiać z ludzmi czekającymi co sądzą o pracy tego wydziału i o kolejkach tam panujących. Dziekuję i proszę o rozwiązanie problemu ( bo jak pomyślę że kiedyś będę musiał znów tam zawitać to mam aż gęsią skórkę ). Pozdrawiam Kierowca. (Kierowca, 31.05.2005 r.) |
![]() |
Odpowiedź: W odpowiedzi na pytanie internetowe zadane przez Kierowcę dotyczące powiększenia liczby pracowników tutejszego Wydziału Komunikacji należy wskazać, iż kwestie związane z przedmiotowym zakresem nie leżą w kompetencjach Wydziału Komunikacji, zatem brak jest podstaw z naszej strony do udzielenia kompetentnej i wyczerpującej odpowiedzi na opisane wyżej pytanie. Jednocześnie Wydział Komunikacji pragnie podkreślić, że proces rejestracji pojazdu jest procesem bardzo złożonym, a tym samym wymagającym szczególnej dokładności ze strony pracownika przyjmującego wniosek o rejestrację. Pośpieszne i pobieżne rozpatrzenie przedmiotowego wniosku wiąże się z ryzykiem nieusunięcia ewentualnych nieprawidłowości, jakie mogą i pojawiają się, w przedkładanych przez wnioskodawców dokumentach. Dlatego też w razie wystąpienia jakichkolwiek wątpliwości powoduje to automatycznie wydłużenie procesu przyjęcia konkretnego wniosku do rozpoznania. Poza przytoczoną weryfikacją dokumentów, na czas załatwienia sprawy ma wpływ zakres właściwości miejscowej tutejszego Wydziału, która obejmuje cały Powiat Legionowski liczący ok. 90 tys. mieszkańców. W związku z tym, mając na uwadze liczbę urzędników obsługujących interesantów oraz czas potrzebny do obsługi jednego interesanta, należy stwierdzić, że obiektywnie rzecz biorąc interesanci są obsługiwani bez niepotrzebnych opóźnień, co nie zawsze ma odbicie w subiektywnym odczuciu poszczególnych osób-interesantów, czego najlepszym przykładem jest przedmiotowe pytanie |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.