<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Komunikacja) Czy nie można wydłużyć godzin pracy wydziału komunikacji? Dlaczego przy rejestracji samochodu są czynne tylko 2 okienka? 18.07. rejestrowałem samochód i czekałem na obsłużenie od 12:20 do 15:35. Przede mną było tylko 8 osób. Gdy poprosilem o druczek do wpłaty w banku - odpowiedź brzmiała: proszę czekać na swoją kolejkę. Ludzie, którzy pracują w stolicy nie mają możliwości załatwić nic po pracy. (Krzychu, 20.07.2006 r.) |
![]() |
Odpowiedź: W odniesieniu do skargi z dnia 20 lipca 2006 r. należy zauważyć, że zgodnie z § 4 Regulaminu pracy w Starostwie Powiatowym w Legionowie w każdy poniedziałek Wydział Komunikacji pracuje w godz. od 800 do 1800, zaś w pozostałe dni tygodnia w godz. od 800 do 1600. Powodem wprowadzenia rozwiązania różnicującego godziny pracy Wydziału była chęć wyjścia naprzeciw postulatom interesantów, którzy z różnych względów nie są w stanie załatwić własnych spraw w „standardowych” godzinach funkcjonowania. Tak więc ma Pan, możliwość załatwienia koniecznych spraw również w wydłużonym zakresie godzin pracy. Należy zatem uznać, że Pański postulat, chociaż częściowo jest już od dłuższego czasu przez Wydział Komunikacji realizowany. Kwestia pełnej obsady okienek obsługujących osoby pragnące zarejestrować samochód, jest wypadkową kilku czynników, takich jak, chociażby, wynikający z kodeksu pracy, ciążący na pracodawcy obowiązek udzielenia pracownikom przez pracodawcę, urlopu wypoczynkowego, w taki sposób aby pracownik miał do dyspozycji jednorazowo czas wolny obejmujący minimum 10 dni roboczych. Dodatkowym elementem oddziałującym na ilość stanowisk pozostających do dyspozycji interesantów są zwolnienia pracowników, których ilości i czasu na jaki są udzielane, pracodawca nie jest w stanie przewidzieć. Podsumowując, należy zauważyć, że opisywana przez Pana sytuacja, aczkolwiek niepożądana, zdarza się. Jeśli chodzi o kwestie „druku do wpłaty w banku” to oczywiście należy uznać, że jeżeli Pana intencją było uzyskanie czystego blankietu dla dokonania wpłat, to właściwym w tym zakresie byłby znajdujący się nieopodal bank, natomiast oznaczone urzędowymi pieczęciami potwierdzenia wpłat, wydawane są w trakcie procedury rejestracyjnej, gdzie po wstępnej weryfikacji dokumentów, urzędnik określa wysokość opłaty, jakiej wnioskodawca zobowiązany jest dokonać. Nadmieniam, że opłata ta jest zróżnicowana w zależności od „pochodzenia” pojazdu, stąd też wynika taki sposób postępowania. Podsumowując, pragnę wyrazić wyrazy ubolewania, w związku z Pana uwagami, odnośnie funkcjonowania Wydziału Komunikacji. Niewątpliwie stanowią one istotne źródło informacji w kontekście możliwych do wprowadzenia zmian w zasadach jego funkcjonowania. Mam też nadzieję, że uzna Pan niniejszą odpowiedź za wystarczającą. Z poważaniem, Wicestarosta Rafał Kwiatkowski |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.