<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Inne) Chciabym wiedzieć dlaczego wysyłają Państwo klientów do płatnych punktów w celu wykonania POTRZEBNEJ PAŃSTWU kopii dokumentu zamiast urzyć własną maszynę stojącą za urzędniczką???? (Jacek Rogowski, 17.05.2007 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Zapewne chodzi Panu o Wydział Komunikacji. Dokumenty, o których Pan pisze nie są potrzebne nam (starostwu), ale są istotnym elementem Pana wniosku. Bez nich wniosek nie byłby kompletny. Jest oczywiście możliwość kopiowania tych dokumentów przez urzędników starostwa. Byłoby to z pewnością ułatwieniem w załatwianiu spraw, o co zabiegamy. Jednakże w aktualnej sytuacji kadrowej i organizacyjnej wydłużyłoby to czas obsługi klientów. W skali jednego dnia bylibyśmy w stanie obsłużyć kilku interesantów mniej niż dziś. Przygotowujemy obecnie system elektronicznej rejestracji klientów Wydziału Komunikacji. Po wprowadzeniu tej zmiany, co nastąpi w ciągu kilku najbliższych miesięcy, będzie można rozważyć przejęcie przez starostwo kosztów kopiowania dokumentów, niezbędnych do rejestracji pojazdów. |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.