Пятница, 25 Апрель
  A A A
WERSJA STANDARDOWA  PL  MAPA  PL EN DE RU

WYDARZENIA

April
M T W T F S S
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe zaproszenia:

Zgłoś imprezę
Pytanie: (kategoria: Komunikacja)
Szanowny Panie Starosto,
pomysł z wprowadzeniem numerków w Wydziale Komunikacji jest zapewne niezły tylko, niestety, funkcjonowanie fatalne. Nie wiem na jakiej podstawie system określa fakt, czy sprawa zostanie załatwiona w danym dniu czy nie. W dniu wczorajszym (06.08)ok. g.17.00 system "twierdził", że już w tym dniu żadnej sprawy Wydział nie załatwi. Pewnie na skutek faktu, że część petentów zniecierpliwiona odległym terminem załatwienia sprawy numerki "skierowała" do kosza, urzędniczki dysponowały wolnym czasem ale "bez numerków nie obsługują" (wypowiedź pani z okienka nr 6, która następnie w spasób zdecydowanie arogancki potraktowała petentkę (fakt, mało uprzejmą)chcącą odebrać dowód rej). Fakt jest tym bardziej bulwersujący, że za parę minut "bez numerka" obsłużyła swoich znajomych. Czyli jednak można? Proszę o odpowiedź jakie zasady regulują pracą w tym Wydziale gdy wszechwładny system stwierdzi, że jest zapracowana a rzeczywistość wygląda inaczej (do 18.00 było trochę czasu i pewnie i ta pani i ja byli byśmy obsłużeni a tak kolejne parę godzin stracone na następną wizytę)
(Grzegorz, 07.08.2007 r.)
-
Odpowiedź:
Szanowny Panie Grzegorzu

W odpowiedzi na Pana pytanie, informuję, że system określa dzienny limit wydawanych numerków przeliczając średni czas obsługi klienta. Aktualnie Wydział Komunikacji obsługuje ok. 150 klientów przy stanowisku B ( wydawanie dokumentów ) oraz ok. 100 klientów przy stanowisku A ( rejestracja pojazdów ) System informuje o braku możliwości załatwienia sprawy w danym dniu po przekroczeniu powyższego limitu, ze względu na ramy czasowe pracy urzędu. Procedura związana z rejestracją pojazdów nie ogranicza się wyłącznie do obsługi klientów, dlatego tez Wydział Komunikacji przyjmuje interesantów w poniedziałki w godz. 800 – 1730, a pozostałe dni tygodnia od godz. 800 – 1500. 
Wyjaśniając sytuacje, której był Pan świadkiem, a która wzbudziła Pana wątpliwości informuje, że system przywoływania za pomocą numerków posiada opcje tzw. ,,parkowania klienta”. ,,Parkowanie” polega na wstrzymaniu obsługiwanego interesanta w przypadku braku pewnej dokumentacji lub braku tablic rejestracyjnych pojazdu. Klient po dostarczeniu niezbędnych dokumentów jest ponownie wywoływany przez system celem dokończenia procesu rejestracji. Wariant ,,parkowania” jest pewnym udogodnieniem, dającym możliwość załatwienia sprawy bez konieczności kilkukrotnego pobierania numerku i oczekiwania w kolejce.
Lepszym sposobem załatwienia sprawy jest umówienie się na rejestrację pojazdu w dogodnym dla klienta terminie. Zapisów można dokonywać osobiście, telefonicznie lub składając wniosek drogą elektroniczną.

Janusz Kubicki

POLECAMY
         Dwumiesięcznik Informator Powiatu Legionowskiego

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza
Samorządów w Piłce Nożnej

Piłkarska Liga
Powiatu
Legionowskiego

 

Oficjalny portal turystyczny regionu
Jeziora Zegrzyńskiego

   
Turystyczny Szlak Patriotyczny
Polski Walczącej

 
 

Informator
Powiatu Legionowskiego