<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Komunikacja) W związku z „teoretyczną” możliwością załatwienia spraw w Wydziale Komunikacji mam kilka pytań: Z zakresu Konstytucji RP - Art. 32. 1. Wszyscy są wobec prawa równi. Wszyscy mają prawo do równego traktowania przez władze publiczne. 2. Nikt nie może być dyskryminowany w życiu politycznym, społecznym lub gospodarczym z jakiejkolwiek przyczyny. 1. Dlaczego dyskryminuje się obywateli tego powiatu, którzy nie mają internetu? 2. Dlaczego osoby posiadające internet są wyróżniani? 3.Czy nie jest to naruszenie Konstytucji? W dniu dzisiejszym 8 lutego, przed godz. 8.00, złożyłem wniosek przez internet o rejestracje pojazdu. W odpowiedzi otrzymałem maila: Dnia 8-02-2008 o godz. 7:52 < Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра. > napisał(a): Powiat Legionowski - Wniosek rejestracji pojazdu on-line: Zgłoszono wniosek poprzez moduł rejestracji pojazdów on-line. Prosimy czekać na kontakt telefoniczny. Mamy godzinę 16.09 - kontaktu telefonicznego brak. Jestem przekonany, że gdybym udał sie do Wydziału Komunikacji, to zarejestrował bym pojazd . Pytanie jest proste: Czy urząd jest dla obywatela, czy obywatel dla urzędu? Proszę o wyczerpujące udzielenie odpowiedzi z podaniem, tam gdzie jest to możliwe, podstawy prawnej. (Jacek, 08.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Składanie wniosków przez Internet jest jedną z oferowanych przez nasz wydział komunikacji możliwości umówienia się na konkretny termin załatwienia sprawy. Klient może umówić się na wizytę również telefonicznie i osobiście. Może też skorzystać z naszych usług przychodząc do wydziału bez umówienia i zostać obsłużonym według kolejności zgłoszeń. Trudno mówić o jakiejkolwiek dyskryminacji osób nie mających dostępu do Internetu. Co najwyżej może być mowa o ułatwieniach dla osób ten dostęp posiadających. Warto dodać, że w Legionowie istnieją publiczne punkty bezpłatnego dostępu do sieci, tzw. infomaty, m.in. w starostwie i urzędzie miejskim. W związku z tym z e-wniosku skorzystać mogą również osoby nie mające dostępu do Internetu w domu czy pracy. Jeśli chodzi o brak kontaktu z osobą składającą wniosek przez Internet, to niestety takie sytuacje mają niekiedy miejsce. Regułą jest niestety sytuacja, w której telefony podawane przez wnioskodawcę nie zawsze są aktualne lub dostępne. Ze względu na liczbę załatwianych spraw pracownik po kilku próbach kontaktu przechodzi do innych czynności, a pod koniec dnia powinien przesłać informację drogą elektroniczną z prośbą o kontakt. Jeśli tak się nie stało, należy to potraktować jako istotne uchybienie. Należy dodać, że wnioski składane przez Internet nie są rozpatrywane on-line. Odbierane są one każdego dnia po godzinie 8.00, co oczywiście stwarza ryzyko, że wniosek który dotarł nieco później zostanie odebrany dnia następnego, czyli z jednodniowym opóźnieniem. Jeżeli taka sytuacja miała miejsce w Pana przypadku, przepraszamy za utrudnienia. Pragnę zapewnić, że dokładamy wszelkich starań, aby takie zdarzenia się nie powtarzały. Artur Borkowski, Naczelnik Wydziału Komunikacji |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.