<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Inne) Szanowny Panie Starosto! Uprzejmie proszę o odpowieź na nastepujące pytania: 1) Jaki termin na udzielenie odpowiedzi petentowi (list polecony), obowiazuje urzędnika Starostwa? Czy jest, jakieś uregulowanie prawne obowiązujące urzędnika w tym temacie? 2) Do kogo należy złozyć skargę (zażalenie), jeżeli sprawa dotyczy kierownictwa Urzędu, a do kogo jeżeli opóźnienia dopuścił się szeregowy pracownik? 3) Jakie kary są przewidziane w tym zakresie (niedopełnienia obowiązku)? Pozdrawiam (Rafał Kazimierz, 26.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: 1. Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego urzędnik ma 30 dni od daty otrzymania pisma (data wpływu do kancelarii urzędu) na udzielenie odpowiedzi, a w szczególnie skomplikowanych sprawach czas ten wydłuża się do 60 dni. Należy pamiętać, że w przypadku, kiedy do udzielenia odpowiedzi konieczne jest np. uzyskanie opinii innego podmiotu (np. wojewody, nadleśniczego, wójta itp.), bieg terminu jest zatrzymany do czasu uzyskania tej opinii czy uzgodnienia. 2. Jeżeli zaniedbania dopuścił się pracownik urzędu skargę czy zażalenie należy kierować do kierownika zakładu pracy, czyli w przypadku starostwa do starosty. W przypadku starosty skargę należy kierować do rady powiatu. 3. Za niedopełnienie obowiązków grożą pracownikom kary przewidziane w kodeksie pracy. |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.