Пятница, 25 Апрель
  A A A
WERSJA STANDARDOWA  PL  MAPA  PL EN DE RU

WYDARZENIA

April
M T W T F S S
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe zaproszenia:

Zgłoś imprezę
Pytanie: (kategoria: Komunikacja)
Skoro już Wydział Komunikacji się szkoli i jest to kuriozum w skali kraju,że nieczynny "cały wydział" -to proszę aby na szkoleniu poruszyć kwestie aktualizacji strony internetowej w zakresie stawek opłat za dokumenty, aby doręczać decyzje zgodnie z Kpa a nie tylko z nimi zapoznawać aby podawać podstawę prawną zmuszania do kserowania dokumentów na koszt petentów i to dokumentów które pozostają w posiadaniu WK - np. stare oddawane dowody rejestracyjne. Ponadto może by przeszkolić personel, że wchodząc do Urzędu mówili "dzień dobry" także "uciążliwym" dla urzędników petentom. Może także by wprowadzić identyfikatory bo anonimowość czyni czasami urzędnika nieuprzejmym. Życzę udanego szkolenia - na nasz podatników -koszt -zresztą.
(Andrzej, 12.03.2010 r.)
-
Odpowiedź:
Szanowny Panie,
w Starostwie Powiatowym w Legionowie zostaną wprowadzone identyfikatory dla pracowników Wydziału Komunikacji. Kładę bardzo duży nacisk na sprawną i profesjonalną obsługę Klienta, z tego też powodu zleciłem przeprowadzenie dla pracowników Wydziału Komunikacji dwudniowego szkolenia z zakresu obsługi interesanta i pracy w zespole. Liczę, że w związku z udziałem w w/w szkoleniu wzrośnie poziom usług, a co za tym idzie zadowolenie mieszkańców i ich satysfakcja. W związku z tym, o fakcie informowaliśmy z kilkudniowym wyprzedzeniem. 

W przypadku uwag do zachowania konkretnych pracowników, najlepiej bezpośrednio poinformować Naczelnika Wydziału Komunikacji w pokoju nr 53 na parterze. Kierownicy poszczególnych komórek organizacyjnych zapewniają zgodne z prawem wykonywanie przypisanych podległej komórce zadań, jak również są odpowiedzialni za organizację i dyscyplinę pracy podległej komórki. W Starostwie Powiatowym w Legionowie zatrudnionych jest łącznie blisko 140 osób z czego 18 osób to pracownicy Wydziału Komunikacji. Bardzo zależy mi, aby wszyscy pracownicy w sposób sprawny, rzetelny i kulturalny obsługiwali indywidualne sprawy obywateli.

Ponadto od dnia 1 marca 2010 roku, został powołany w Starostwie Powiatowym w Legionowie Rzecznik Praw Klienta, który zajmuje się badaniem poziomu satysfakcji Klientów Starostwa, a także jest odpowiedzialny za podejmowanie działań, mających wpływ na jego wzrost oraz monitorowanie realizacji tych działań. 

Problemy związane z jakością obsługi oraz sytuacje, w których zachowanie urzędników nie będzie spełniało Państwa oczekiwań, prosimy zgłaszać Rzecznikowi Praw Klienta. Pani Agnieszka Załuska, pełniąca tę funkcję, jest do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku od godz. 8.00 do 16.00 na I piętrze, w pokoju 124 w budynku Starostwa. Zachęcam również do kontaktu pod numerem telefonu 22 764 01 24, jak również za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

POLECAMY
         Dwumiesięcznik Informator Powiatu Legionowskiego

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza
Samorządów w Piłce Nożnej

Piłkarska Liga
Powiatu
Legionowskiego

 

Oficjalny portal turystyczny regionu
Jeziora Zegrzyńskiego

   
Turystyczny Szlak Patriotyczny
Polski Walczącej

 
 

Informator
Powiatu Legionowskiego