<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Samorząd) Nie będzie to pytanie lecz podziękowanie. Prześle Państwu także scan mojego podziękowania. Szanowni Państwo, składam oficjalne podziękowania i gratulację za Państwa zaangażowanie w swoje obowiązki. Pofatygowałem się napisać oficjalne podziękowanie, gdyż postawa Państwa pracowników na to zasługuje. Opiszę sytuacje od początku: Przyjechałem do Państwa zarejestrować motocykl. Była bardzo długa kolejka oczekujących , a zostało około 1,5 do zamknięcia Urzędu. Przemiła Pani Misztal, jak się okazało później Pani Kierownik widząc daną sytuację, poprosiła mnie i moją siostrę abyśmy udali się z Panią Misztal gdyż obsłuży nas w swoim biurze. Rejestracja przebiegła bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dodatkowo po jakimś czasie otrzymałem informację, że mogę odebrać "twardy" dowód rejestracyjny. Pracuję w Warszawie i około 15:45 dotarłem do Państwa Urzędu. Pracownicy poinformowali mnie, że od 15:30 nie są już obsługiwani petenci. Bardzo się zmartwiłem gdyż był to dla mnie duży kłopot z powodu moich godzin pracy i aby cokolwiek załatwić muszę brać urlop. Na szczęście Pani Olga Brzezicka ( mogłem przekręcić nazwisko ) zlitowała się nade mną i wydała mi dokumenty pomimo bardzo dużej ilości pracy jaką w danej chwili miała. Po raz drugi spotkała mnie bardzo miła niespodzianka spotykając się z wyrozumiałością Urzędników. Wiem, ze rozgoryczeni petenci niszczą Państwu opinie wypowiadając swoje subiektywne zdanie, ale jestem idealnym przykładem na zaprzeczenie takim słowom. Jeszcze raz dziękuje za profesjonalizm, serce i pomoc jaką Państwo sobą reprezentujecie. Jesteście Państwo wzorem do naśladowania i oby takich ludzi było jak najwięcej, a nasza Polska będzie cudownym krajem. Z poważaniem Rafał Osypiuk (Rafał Osypiuk, 12.06.2012 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Szanowny Panie Rafale, bardzo dziękuję za słowa uznania pod adresem pracownic wydziału komunikacji. Cieszę się, że jest Pan zadowolony z jakości usług, świadczonych przez nasz urząd. Satysfakcja Klientów to nasz priorytet. Pańska pozytywna opinia jest dla pracowników starostwa nie tylko podziękowaniem, lecz także dodatkową motywacją do dalszych starań, by obsługa w naszym urzędzie stała na najwyższym poziomie. |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.