Четверг, 24 Апрель
  A A A
WERSJA STANDARDOWA  PL  MAPA  PL EN DE RU

WYDARZENIA

April
M T W T F S S
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Najbliższe zaproszenia:

Zgłoś imprezę
Pytanie: (kategoria: Samorząd)
Nie będzie to pytanie lecz podziękowanie. Prześle Państwu także scan mojego podziękowania. Szanowni Państwo, składam oficjalne podziękowania i gratulację za Państwa zaangażowanie w swoje obowiązki. Pofatygowałem się napisać oficjalne podziękowanie, gdyż postawa Państwa pracowników na to zasługuje. Opiszę sytuacje od początku: Przyjechałem do Państwa zarejestrować motocykl. Była bardzo długa kolejka oczekujących , a zostało około 1,5 do zamknięcia Urzędu. Przemiła Pani Misztal, jak się okazało później Pani Kierownik widząc daną sytuację, poprosiła mnie i moją siostrę abyśmy udali się z Panią Misztal gdyż obsłuży nas w swoim biurze. Rejestracja przebiegła bardzo sprawnie i profesjonalnie. Dodatkowo po jakimś czasie otrzymałem informację, że mogę odebrać "twardy" dowód rejestracyjny. Pracuję w Warszawie i około 15:45 dotarłem do Państwa Urzędu. Pracownicy poinformowali mnie, że od 15:30 nie są już obsługiwani petenci. Bardzo się zmartwiłem gdyż był to dla mnie duży kłopot z powodu moich godzin pracy i aby cokolwiek załatwić muszę brać urlop. Na szczęście Pani Olga Brzezicka ( mogłem przekręcić nazwisko ) zlitowała się nade mną i wydała mi dokumenty pomimo bardzo dużej ilości pracy jaką w danej chwili miała. Po raz drugi spotkała mnie bardzo miła niespodzianka spotykając się z wyrozumiałością Urzędników. Wiem, ze rozgoryczeni petenci niszczą Państwu opinie wypowiadając swoje subiektywne zdanie, ale jestem idealnym przykładem na zaprzeczenie takim słowom. Jeszcze raz dziękuje za profesjonalizm, serce i pomoc jaką Państwo sobą reprezentujecie. Jesteście Państwo wzorem do naśladowania i oby takich ludzi było jak najwięcej, a nasza Polska będzie cudownym krajem. Z poważaniem Rafał Osypiuk
(Rafał Osypiuk, 12.06.2012 r.)
-
Odpowiedź:
Szanowny Panie Rafale, bardzo dziękuję za słowa uznania pod adresem pracownic wydziału komunikacji. Cieszę się, że jest Pan zadowolony z jakości usług, świadczonych przez nasz urząd. Satysfakcja Klientów to nasz priorytet. Pańska pozytywna opinia jest dla pracowników starostwa nie tylko podziękowaniem, lecz także dodatkową motywacją do dalszych starań, by obsługa w naszym urzędzie stała na najwyższym poziomie.

POLECAMY
         Dwumiesięcznik Informator Powiatu Legionowskiego

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza
Samorządów w Piłce Nożnej

Piłkarska Liga
Powiatu
Legionowskiego

 

Oficjalny portal turystyczny regionu
Jeziora Zegrzyńskiego

   
Turystyczny Szlak Patriotyczny
Polski Walczącej

 
 

Informator
Powiatu Legionowskiego