<<
| February | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Inwestycje) Czy projekt przebudowy ulicy Sobieskiego przewiduje modernizację skrzyżowania z Piłsudskiego i Siwińskiego ? Obecna jego forma może kiedyś się sprawdzała, ale teraz przy wprowadzeniu tu komunikacji ZTM i funkcjonowaniu DH Maksim, coraz trudniej jest je pokonać bez ulegania irytacji. Pozdrowienia. (Grzegorz, 05.03.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Zakres inwestycji, o którą Pan pyta, obejmuje m.in. kompleksową przebudowę skrzyżowania ul. Sobieskiego z ul. Pilsudskiego i ul. Siwińskiego. Ponadto, aby poprawić płynność i bezpieczeństwo ruchu kołowego, jak również bezpieczeństwo pieszych, planowana modernizacja ul. Sobieskiego obejmie także przebudowę skrzyżowania ul. Piłsudskiego z ul. Wysockiego. |
Pytanie: (kategoria: Samorząd) Witam Szanowny Panie Starosto, mam nietypowe pytanie czy nie mógłby Pan spowodować aby na stronie internetowej Gminy Nieporęt pojawiły się „Pytania do Wójta” i odpowiedzi „Wójta” tak jak było kidyś przed zmianą strony internetowej Gminy Nieporet. Brak takiej formy kontaktu mieszkańców Gmniy z władzami Gminy świadczy nie najlepiej o jej włodarzach. (Stanisław, 04.03.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Przekażę Pana propozycję panu wójtowi. Oczywiście wójt, jako organ wykonawczy gminy, sam podejmuje decyzje co do formy kontaktów z mieszkańcami. |
Pytanie: (kategoria: Strona Internetowa) Witam Panie Starosto Mam pytanie, dlaczego w BIP sprawozdanie z sesji Rady Powiatu ukazuje się z miesięczną zwłoką. (Robert, 27.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: W BIP publikowany jest protokół z sesji, przyjęty przez radę, co następuje na kolejnym posiedzeniu - za miesiąc. Do momentu przyjęcia przez radę sprawozdania z poprzedniej sesji radni mogą wnosić do niego uwagi. Dlatego nie ma możliwości opublikowania sprawozdania wcześniej. Jedyne, co może zostać opublikowane wcześniej, to treść uchwał podjętych na danej sesji i to jest dokonywane na bieżąco w odpowiedniej zakładce w BIP. W najbliższym czasie postaramy się publikować krótkie sprawozdania z sesji w postaci informacji dostępnych na stronie www powiatu. |
Pytanie: (kategoria: Inne) Szanowny Panie Starosto! Uprzejmie proszę o odpowieź na nastepujące pytania: 1) Jaki termin na udzielenie odpowiedzi petentowi (list polecony), obowiazuje urzędnika Starostwa? Czy jest, jakieś uregulowanie prawne obowiązujące urzędnika w tym temacie? 2) Do kogo należy złozyć skargę (zażalenie), jeżeli sprawa dotyczy kierownictwa Urzędu, a do kogo jeżeli opóźnienia dopuścił się szeregowy pracownik? 3) Jakie kary są przewidziane w tym zakresie (niedopełnienia obowiązku)? Pozdrawiam (Rafał Kazimierz, 26.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: 1. Zgodnie z kodeksem postępowania administracyjnego urzędnik ma 30 dni od daty otrzymania pisma (data wpływu do kancelarii urzędu) na udzielenie odpowiedzi, a w szczególnie skomplikowanych sprawach czas ten wydłuża się do 60 dni. Należy pamiętać, że w przypadku, kiedy do udzielenia odpowiedzi konieczne jest np. uzyskanie opinii innego podmiotu (np. wojewody, nadleśniczego, wójta itp.), bieg terminu jest zatrzymany do czasu uzyskania tej opinii czy uzgodnienia. 2. Jeżeli zaniedbania dopuścił się pracownik urzędu skargę czy zażalenie należy kierować do kierownika zakładu pracy, czyli w przypadku starostwa do starosty. W przypadku starosty skargę należy kierować do rady powiatu. 3. Za niedopełnienie obowiązków grożą pracownikom kary przewidziane w kodeksie pracy. |
Pytanie: (kategoria: Inne) Czy konkurs na audytora wewnętrznego ogłoszony we wrześniu 2007 r. został rozstrzygnięty ? Czy temat zatrudnienia audytora wewnętrznego jest nadal otwarty? (pytam ponieważ jestem zainteresowana tą sprawą - spełniam wszelkie wymagania) (Jolanta, 26.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Konkurs ubiegłoroczny nie został rozstrzygnięty z braku zgłoszeń. Temat jest nadal jak najbardziej aktualny, prosimy więc śledzić ogłoszenia o naborach w naszym Biuletynie Informacji Publicznej, gdyż w najbliższych dniach konkurs będzie ponownie ogłoszony. |
Pytanie: (kategoria: Strona Internetowa) Kiedy na stronach Urzędu pracy będą uaktualnione kursy dla bezrobotnych? Do chwili obecnej można się dowiedzieć tylko jaki jest plan na 2007 rok. (Małgorzata, 25.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Strona internetowa Powiatowego Urzędu Pracy jest obecnie w trakcie reorganizacji, stąd brak na niej informacji o szkoleniach w bieżącym roku. Dane te znajdzie Pani w Biuletynie Informacji Publicznej PUP pod adresem http://www.bip.pup.powiat-legionowski.pl/index.php?cmd=zawartosc&opt=pokaz&id=237&lang= |
Pytanie: (kategoria: Inwestycje) Szanowny Panie, Slyszalem o planach przebudowy ulicy Sobieskiego w Legionowie. Bardzo mnie to ucieszylo i chcialbym zapytac czy jest tez planowane ustawienie sygnalizacji swietlnej na przejsciu dla pieszych przez ul. Sobieskiego na wysokosci ul. Husarskiej ? Ze wzgledu na duzy ruch ul. Sobieskiego i wyjazd z ul. Husarskiej jest to przejscie niebezpieczne. Niestety musza przez nie przechodzic dzieci np. w drodze do SP7 (dotyczy to rowniez mojego dziecka). Wiem, ze czasami pojawia sie tam Straz Miejska, ale nie sa to wizyty czeste i regularne. Bede wdzieczny za informacje badz uwzglednienie mojej prosby poprawy bezpieczenstwa w tym miejscu. Pozdrawiam (Kamil, 22.02.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Tak, jak informowałem w odpowiedzi na Pana pytanie z 02.12.2007, w roku 2008 planowane jest opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej remontu ul. Sobieskiego na odcinku od ul. Rycerskiej do ul. Warszawskiej oraz ewentualne wykonanie powyższego zadania inwestycyjnego w ramach posiadanych środków finansowych. Wstępna koncepcja przebudowy przedmiotowej ulicy nie przewiduje wprowadzenia sygnalizacji świetlnej przy skrzyżowaniu ulic Sobieskiego/Husarska, natomiast rozważana jest możliwość wyznaczenia nowego przejścia dla pieszych z sygnalizacją świetlną przy skrzyżowaniu ul. Sobieskiego z ul. Kazimierza Wielkiego. |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.