<<
| November | >>
|
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Starosta Legionowski ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy na stanowisku podinspektora/inspektora/gł. specjalisty w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
STAROSTA LEGIONOWSKI OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
podinspektora/inspektora/gł. specjalista w Referacie Inwestycji i Drogownictwa
/NAZWA STANOWISKA PRACY/
w wymiarze 1 etatu
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe lub średnie techniczne
b) staż pracy minimum 10 lat w tym w jednostkach samorządu terytorialnego 3 lata
c) znajomość zasad procesu inwestycyjnego, szczególnie w stosunku do obiektów kubaturowych
d) prawo jazdy
e) podstawowa znajomość obsługi komputera w środowisku Windows, znajomość pakietu Microsoft Office (Word, Excel)
2. Wymagania dodatkowe:
a) kreatywność i umiejętność samodzielnej pracy
b) znajomość programów: AutoCAD, Norma
c) umiejętność kosztorysowania i obsługi programów wspomagających kosztorysowanie
d) posiadanie uprawnień budowlanych konstrukcyjno-budowlanych
3. Zakres wykonywanych zadań:
a) opracowywanie projektów planów inwestycyjnych
b) Realizacja przydzielonych zadań po przez:
- przygotowywanie projektów umów na wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej, realizację inwestycji, zastępstwo inwestycyjne, ekspertyzy, oceny, nadzór inwestorski, autorski
c) udział w komisjach (radach technicznych) w trakcie projektowania i po wykonaniu projektów oraz w trakcie realizacji inwestycji
d) koordynowanie spraw związanych z uzyskaniem pozwolenia na budowę
e) zapewnienie nadzoru inwestorskiego
f) uczestnictwo w naradach i spotkaniach koordynacyjnych łącznie z kierownictwem budowy
g) przygotowywanie danych technicznych zadań związanych z uzyskaniem środków z Unii Europejskiej
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV)
b) list motywacyjny
c) dokument poświadczający wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o stanie odbytych studiów)
d) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Legionowie, lub pocztą na adres urzędu: Starostwo Powiatowe w Legionowie, ul. gen. Wł. Sikorskiego 11, 05 – 119 Legionowo z dopiskiem dotyczy naboru na stanowisko podinspektora/inspektora/ gł.specjalisty w – w terminie do dnia 25 czerwca 2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do Starostwa po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu)
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Starostwa Powiatowego w Legionowie (www.bip.powiat-legionowski.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie urzędu.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z ze. zm. ) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z ze. zm.).
Do dokumentów aplikacyjnych powinno być także dołączone oświadczenie następującej treści: „Ja, niżej podpisany/a legitymując/a się dowodem osobistym Seria Nr oświadczam, że nie byłem/am karany/a za przestępstwa popełnione umyślnie i korzystam z pełni praw publicznych”.
Legionowo, dnia 11 czerwca 2007 r.
Jan Grabiec
Starosta Legionowski
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.