<<
| Lipiec | >>
|
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Samorząd) zamiast pytania jest raczej skarga!!! Zadziwiające!! Po wielu próbach udało mi się w dniu dzisiejszym dodzwonić do wydziału komunikacji (774-21-56 o godzinie 12.35), ale jekie było moje zdziwienie gdy odrbrała telefon kobieta i gdy tylko usłyszała że dzwonię z pytaniem TRZASNĘŁA słuchawką. Do chwili obecnej telefon jest albo zajęty, albo nikt go nie odbiera. Teraz pytanie: Urząd dla petentów czy my dla urzędu?? (Iwona, 02.02.2007 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Informuję, że w dniu dzisiejszym wystąpiła awaria centrali telefonicznej. Z tego powodu klienci dzwoniący do urzędu podczas niektórych połączeń nie słyszą urzędników odbierających telefon i na odwrót. Zapewne dlatego urzędniczka Wydziału Komunikacji, nie słysząc żadnego głosu, odłożyła słuchawkę. Jesteśmy w stałym kontakcie z Telekomunikacją Polską. Mamy nadzieję, że do poniedziałku awaria zostanie usunięta. |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.