Szanowni Państwo,
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów Starostwo Powiatowe w Legionowie wdrożyło
"Standardy Obsługi Klienta". Przestrzeganie ich sprawia, że nasz Urząd będzie dla Państwa miejscem,
w którym spotkacie się z profesjonalną, zaangażowaną i życzliwą obsługą.
Państwa opinia jest dla nas ważną wskazówką, co należy zrobić abyśmy wspólnie z Państwem stworzyli
przyjazny i zarazem profesjonalny Urząd.
Pracownicy Starostwa Powiatowego w Legionowie |
I. |
Jak często odwiedza Pani/Pan Starostwo * |
|
Wiek * |
|
Wykształcenie * |
|
Gmina, w której Pani/Pan mieszka: * |
|
II. |
Prosimy o wskazanie jednostki organizacyjnej, w której była załatwiana Pani/Pana sprawa: *
|
Inne |
|
III. |
Prosimy o zaznaczenie, w jakim stopniu zgadza się Pani/Pan z poniższymi twierdzeniami |
1. Z łatwością odnajduję istotne informacje na stronie internetowej Starostwa
|
2. Nie miałem problemu z dodzwonieniem się do Starostwa i uzyskaniem rzetelnej informacji w mojej sprawie
|
3. Tablice informacyjne, ogłoszenia, broszury i ulotki są prawidłowo rozmieszczone i aktualne.
|
4. Miejsca, w których oczekuję na załatwienie sprawy i mogę wypełnić dokumenty, są dobrze zorganizowane i wystarczające.
|
5. Pracownicy Starostwa o godz. 8.00 są gotowi do obsługi Klienta (włączone komputery, przygotowane pieczątki i inne materiały).
|
6. Pracownicy Starostwa ubrani są odpowiednio do miejsca pracy i noszą identyfikatory.
|
7. Pracownik, który mnie obsługiwał, wykazał się pełnym zaangażowaniem w procesie realizacji mojej sprawy m.in. pomógł mi w wypełnieniu dokumentów, poinformował o terminie załatwienia mojej sprawy.
|
8. Pracownicy Starostwa, aby przyśpieszyć załatwienie mojej sprawy kontaktują się ze mną telefonicznie i poprzez pocztę elektroniczną.
|
9. Pracownik Starostwa, który mnie obsługiwał, posiadał niezbędną wiedzę i umiejętności (znał przepisy i potrafił się nimi posługiwać).
|
10. Pracownicy właściwie reagują na przekazywane przeze mnie uwagi, skargi i wnioski, a w przypadku pomyłki przyznają się do błędu i przepraszają.
|
11. Pracownicy Starostwa odnoszą się do mnie z szacunkiem, są życzliwi i pomocni.
|
Dodatkowe uwagi:
|
Dziękujemy za czas poświęcony na wypełnienie ankiety! |