<<
| Lipiec | >>
|
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Komunikacja) SZANOWNY PANIE STAROSTO! WSPANIAłA INNOWACJA W POSTACI INTERNETOWEGO ZAłATWIANIA INTERESANTóW W WYDZIALE KOMUNIKACJI NIJAK SIĘ MA RZECZYWISTOŚCI. WPRAWDZIE PO WYSłANIU WNIOSKU DROGĄ ELEKTRONICZNĄ MIŁA PANI USTALA GODZINĘ PRZYJĘCIA LECZ PO PRZYBYCIU DO URZĘDU MUSIAŁEM ODCZEKAĆ SWOJE 45 MIN. CZY NAPRAWDĘ PO TO JEST DROGA INTERNETOWA? POZDRAWIAM I ŻYCZĘ BARDZIEJ NOWATORSKICH ROZWIĄZAŃ. (Andrzej, 18.10.2007 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Witam Pana! W odniesieniu do Pana oceny sposobu załatwiania spraw w Wydziale Komunikacji chciałbym poinformować, że złożenie wniosku przez Internet powoduje wyłączenie konieczności jego wypełniania na miejscu. Pracownik odbierający wniosek umawia wizytę na dzień i godzinę, przy czym powinien przekazać informację, iż jest to godzina orientacyjna. Osoba umówiona ma prawo podejść do okienka poza kolejnością od godziny, na którą wyznaczona została wizyta. Wykluczone jest to niestety w sytuacji, gdy przy wszystkich okienkach obsługiwani są klienci. System wzywa osobę umówioną po zwolnieniu się któregoś ze stanowisk. Przyznam, że czas, jaki poświęcił Pan na oczekiwanie, jest zaskakująco długi i oczywiście zwrócę na to pracownikom uwagę, niemniej pewne jest to, że zdarzenie to ma charakter incydentalny, a osoby umówione oczekują nie więcej niż kilka minut. Myślę, że wprowadzone rozwiązanie w znaczący sposób usprawniło prace w Wydziale i zwiększyło komfort obsługi klientów. Nie mogę więc zgodzić się z twierdzeniem o bezzasadności implementowania takich rozwiązań. Dalsze usprawnienie w tym zakresie wiąże się z koniecznością wprowadzenia podpisu elektronicznego, na co starosta nie ma niestety wpływu. Biorąc powyższe pod uwagę, pozwolę sobie wyrazić nadzieję, że Pańska kolejna wizyta w Wydziale nie będzie wymagała aż tak długiego oczekiwania. Jednocześnie pragnę zapewnić, że Pańskie uwagi potraktowane zostaną z należytą wagą. Artur Borkowski, Naczelnik Wydziału Komunikacji |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.