<<
| Czerwiec | >>
|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Inne) Witam, chciałabym uzyskać odpowiedzi na pytania związane z elektronicznym obiegiem dokumentów działającym w Starostwie Powiatowym. W internecie znalazłam tylko informację o tym, iż jest to system el-Dok. Natomiast chciałabym się dowiedzieć kiedy dokładnie system ten zaczął funkcjonować w Starostwie; czy wszystkie jego moduły są wykorzystywane; jakie są wymogi prawne (w przypadku starostwa), które zostały spełnione aby mógł on funkcjonować; jaki był koszt wprowadzenia w/w systemu? Powyższe informacje są mi potrzebne do pracy magisterskiej. Jeżeli odpowiedź na którekolwiek z nich nie może być udzielona na stronie internetowej to proszę o kontakt do osoby kompetentnej do udzielenia mi takowej. Pozdrawiam. (Anna, 13.08.2008 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Szanowna Pani Anno, osobą odpowiedzialną za sprawne funkcjonowanie starostwa, w tym elektroniczny obieg dokumentów, jest sekretarz powiatu pan Artur Borkowski i to z nim prosimy się kontaktować w interesujących Panią kwestiach (tel. 022 7640 419, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. ). |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.