<<
| Lipiec | >>
|
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Pytanie: (kategoria: Inne) Witam Panie Starosto, Mam wielka prosbe- prosze ustanowic kantyne i przerwe na sniadanie dla personelu pracujacego w starostwie. Nowy budynek i park klasa, juz prawie Europa. Wchodze dzis do biura paszportowego, a tam....jak za dawnych czasow Pani, „dyskretnie” je BULE. Niestety taki obrazek widzimy w kazdym lokalnym biurze, spoldzielni, urzedzie. Panie wyciagaja kanapki i palcami z maslem przezucaja dokumenty. Wyglada to tragicznie. Rozumiem napoje przy biurku. Aczkolwiek w niektorych miejscach pracy za granica i to jest zabronione. Mysle jednak ze kawa na biurku w ciagu dnia, ma ludzki wymiar i moze podniesc efektywnosc pracownika. Pamieta Pan, nawet w szkole kanpaki pod lawka w czasie lekcji byly zabronione ?:) Skad wiec taki zwyczaj i przyzwolenie na stanowisku pracy ? Spozywanie posilkow(brak przerwy) przy biurku ma nie tylko wplyw na standard i estetyke miejsca, ale i na efektywnosc i zaangazownie pracownika pod koniec dnia. Mam nadziej, ze jako osoba kandydujaca do Euro Parlamentu, tym bardziej bedzie zmienial Pan utarte zwyczaje i „dociagal” je do standardow europejskich. Wszystkiego dobrego, Aleksandra (Aleksandra, 30.09.2009 r.) |
![]() |
Odpowiedź: Szanowna Pani Aleksandro, dziękuję za cenne uwagi. Podjęliśmy działania, dzięki którym pracownice biura paszportowego będą mogły korzystać z pomieszczeń socjalnych razem z urzędnikami legionowskiego ratusza. To powinno rozwiązać problem. |
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.