<<
| June | >>
|
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 |
16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 |
23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 |
30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Porozumienie w sprawie wspólnej budowy kanalizacji deszczowej dla tunelu pod torami kolejowymi między Powiatem, miastem Legionowo a PKP PLK S.A. podpisano dziś w legionowskim starostwie.
Od lewej: Zbigniew Pietras z PKP PLK, prezydent Roman Smogorzewski i starosta Jan Grabiec. |
Od wielu miesięcy trwały uzgodnienia pomiędzy władzami samorządowymi powiatu i Legionowa a inwestorem budowy tunelu pod torami na przedłużeniu ul. Krakowskiej i Al. Róż. Dotyczyły wspólnej realizacji przedsięwzięcia, w ramach którego tunel zyska dodatkowy system odwodnienia. Powiat, jako przyszły zarządca drogi przebiegającej przez tunel, zgłaszał zastrzeżenia, że zaprojektowane dla przeprawy pod torami rozwiązania mogą okazać się niewystarczające w przypadku nawalnego deszczu. Dlatego starosta Jan Grabiec i prezydent Roman Smogorzewski wystąpili z propozycją do PKP PLK, aby przy okazji realizacji przebudowy układu komunikacyjnego, obejmującego okolice tunelu i budowy w ramach tej inwestycji odwodnienia ul. Parkowej, włączyć tunel dodatkowo do miejskiego systemu kanalizacji deszczowej.
Dziś w Starostwie Powiatowym w Legionowie porozumienie o wspólnej realizacji tego przedsięwzięcia stało się faktem. Jan Grabiec, prezydent Roman Smogorzewski oraz dyrektor Zbigniew Pietras z PKP PLK S.A. podpisali umowę w tej sprawie. Możemy więc spać spokojnie. Nawet ulewne deszcze nie zablokują przejazdu tunelem na drugą stronę torów, gdyż będzie on wyposażony w podwójny system odprowadzania wód opadowych.
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.