<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Aby nie czekać w kolejce na załatwienie formalności związanych z wyrobieniem paszportu wystarczy wcześniej umówić się telefonicznie na konkretną godzinę w dogodnym dla nas terminie.
![]() |
W jednym z najbardziej obleganych miejsc legionowskiego ratusza, jakim jest Biuro Paszportowe, pojawiło się urządzenie do wydawania kolejno numerowanych biletów. Każdy klient, kierując się instrukcjami wyświetlonymi na ekranie dotykowym, pobiera bilet z kolejnym numerem. Następnie należy poczekać, aż na wyświetlaczu ukaże się otrzymany numer oraz numer stanowiska, w którym zostanie obsłużony. |
Zainstalowany tam elektroniczny system zarządzania przepływem i obsługą klientów umożliwia także umówienie się na załatwienie formalności przez telefon. To opcja dla osób zapracowanych, które nie chcą czekać w kolejce na złożenie wniosku.
Wystarczy zadzwonić do biura paszportowego pod numer 22 774 33 90 i zarezerwować sobie wizytę w dogodnym terminie. Po przyjściu w ustalonym dniu należy wybrać na ekranie dotykowym terminala obsługującego system pozycję C – wizyta umówiona. Następnie klient zostanie przywołany do obsługi poza kolejnością i poddany weryfikacji, czy rzeczywiście się umówił, w innym przypadku zostanie odesłany do terminala po pobranie biletu z koniecznością oczekiwania na wizytę. Ten ostatni element procedury, choć brzmi groźnie, to jedynie formalność, pozwalająca uniknąć opóźnień w obsłudze osób umówionych. Może się zdarzyć bowiem, że opcję C wybrała omyłkowo osoba, która wcześniej terminu nie zarezerwowała. Obsłużenie jej poza kolejnością przesunęłoby w czasie przyjmowanie tych, którzy zostali umówieni telefonicznie.
Możliwość telefonicznego umówienia sie na wizytę to kolejne z rozwiązań, wprowadzanych w ramach programu podnoszenia jakości obsługi w Starostwie, które ma za zadanie usprawnienie pracy Biura Paszportowego, skrócenie czasu oczekiwania oraz obsługi klientów.
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.