<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Zapraszamy do udziału w konkursie fotograficznym organizowanym przez Gminę Serock.
Zapraszamy do udziału w konkursie.
Cele - promocja gminy Serock poprzez ukazanie jej mieszkańców przy realizacji swoich pasji, ekspozycja wybranych zdjęć na wystawie outdoorowej na serockim rynku w okresie od czerwca do sierpnia 2011 roku, zamieszczenie wybranych prac konkursowych w kalendarzu na 2012 rok, publikację w tygodniku Mazowieckie To i Owo.
Organizator - Urząd Miasta i Gminy w Serocku, ul. Rynek 21, 05-140 Serock. Koordynatorem konkursu jest Referat Promocji i Obsługi Urzędu, tel. 22 782 88 43, e-mail:
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
.
Czas trwania - 15.03.2011 - 31.05.2011.
Przedmiotem fotografii powinny być osoby z terenu gminy Serock przedstawione przy realizacji swoich pasji - zajęć, które lubią, które dają im radość, jak na przykład: żeglarstwo, jazda konna, jazda na rowerze, malarstwo, wędkarstwo, uprawianie ogródka, szydełkowanie, kulinaria i tym podobne. Mogą to być portrety, sylwetki pojedynczych osób lub zdjęcia grupowe.
Konkurs adresowany jest do wszystkich sympatyków gminy Serock.
Zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe o wartości:
I miejsce – 700 zł, II miejsce – 400 zł, III miejsce – 300 zł
Wszyscy nagrodzeni i wyróżnieni otrzymają zestawy gadżetów promocyjnych oraz publikacje albumowe wydane przez UMiG w Serocku.
Szczegóły na www.serock.pl
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.