<<
| April | >>
|
31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 |
28 | 29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i chcąc zapewnić najwyższy poziom obsługi, Starosta Legionowski powołał z dniem 1 marca Rzecznika Praw Klienta.
Została nim pani Agnieszka Załuska, która od listopada 2004 roku jest także Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.
Do jej obowiązków będzie należało stanie na straży jakości usług świadczonych w Starostwie i podejmowanie działań mających na celu osiągnięcie przez pracowników Starostwa najwyższych standardów obsługi mieszkańców powiatu legionowskiego. Rzecznik będzie też dbała, aby wszelkie działania pracowników Starostwa cechował wysoki profesjonalizm, zgodność z procedurami administracyjnymi, a przede wszystkim, aby ich rezultatem była satysfakcja klientów.
Dlatego też, w najbliższym czasie przeprowadzone zostaną badania ankietowe dające klientom Starostwa możliwość wypowiedzenia się na temat jakości obsługi, propozycji zmian i modyfikacji wewnętrznych procedur. Wyniki tych badań, jak także bieżąca analiza zgłaszanych problemów będą podstawą dla Rzecznika Praw Klienta do inicjowania zmian w charakterze pracy poszczególnych komórek Starostwa.
Zapraszamy zatem wkrótce do wzięcia udziału w badaniach jak także do stałego kontaktu z Panią Agnieszką Załuską (pokój 124, I piętro; tel. 22 764 01 24; adres e-mail
Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.
)
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.