Понедельник, 03 Июнь
  A A A
WERSJA STANDARDOWA  PL  MAPA  PL EN DE RU

WYDARZENIA

June
M T W T F S S
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Najbliższe zaproszenia:

Zgłoś imprezę
AKTUALNOŚCIpowrót do listy

Mamy Rzecznika Praw Klienta

Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców i chcąc zapewnić najwyższy poziom obsługi, Starosta Legionowski powołał z dniem 1 marca Rzecznika Praw Klienta.

Została nim pani Agnieszka Załuska, która od listopada 2004 roku jest także Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów.

Do jej obowiązków będzie należało stanie na straży jakości usług świadczonych w Starostwie i podejmowanie działań mających na celu osiągnięcie przez pracowników Starostwa najwyższych standardów obsługi mieszkańców powiatu legionowskiego. Rzecznik będzie też dbała, aby wszelkie działania pracowników Starostwa cechował wysoki profesjonalizm, zgodność z procedurami administracyjnymi, a przede wszystkim, aby ich rezultatem była satysfakcja klientów. 

Dlatego też, w najbliższym czasie przeprowadzone zostaną badania ankietowe dające klientom Starostwa możliwość wypowiedzenia się na temat jakości obsługi, propozycji zmian i modyfikacji wewnętrznych procedur. Wyniki tych badań, jak także bieżąca analiza zgłaszanych problemów będą podstawą dla Rzecznika Praw Klienta do inicjowania zmian w charakterze pracy poszczególnych komórek Starostwa. 

Zapraszamy zatem wkrótce do wzięcia udziału w badaniach jak także do stałego kontaktu z Panią Agnieszką Załuską (pokój 124, I piętro; tel. 22 764 01 24; adres e-mail  Этот адрес электронной почты защищен от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.  )

publikuj:

POLECAMY
         Dwumiesięcznik Informator Powiatu Legionowskiego

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza
Samorządów w Piłce Nożnej

Piłkarska Liga
Powiatu
Legionowskiego

 

Oficjalny portal turystyczny regionu
Jeziora Zegrzyńskiego

   
Turystyczny Szlak Patriotyczny
Polski Walczącej

 
 

Informator
Powiatu Legionowskiego