<<
| Luty | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Celem tegorocznej kampanii jest promowanie zmian przepisów dotyczących bezprawnego parkowania na tzw. kopertach. W Kampanii Parkingowej uczestniczy ponad 100 polskich miast i Partnerów, w tym, Policja oraz Straż Miejska. Patronat honorowy objęło Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji.
„Już od pięciu lat Kampania Parkingowa pomaga zmieniać postrzeganie tzw. „kopert” w społeczeństwie. Coraz więcej osób udaje się nam przekonać, że oznaczone miejsca parkingowe stanowią bardzo ważny element w codziennym życiu niepełnosprawnych kierowców i znacznie pomagają im w pokonywaniu wielu przeszkód i barier, które dla pełnosprawnego człowieka nie stanowią żadnego problemu. Skuteczne zapobieganie zajmowaniu kopert przez nieuprawnione osoby wymaga jednak zaangażowania wielu ludzi - kierowców, przechodniów, władz i służb porządkowych, którzy nie będą w tej kwestii bierni. Z pewnością potrzebujemy w tym zakresie także zmian przepisów prawa i zaostrzenia kar, jednak czasem skuteczniejsze okazuje się proste zwrócenie uwagi, kiedy widzimy, że pełnosprawny kierowca parkuje na kopercie” - mówi Piotr Pawłowski, prezes Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.
Kampania Parkingowa promowana będzie w mediach o zasięgu ogólnopolskim i regionalnym w telewizji, prasie, radio, na nośnikach reklamy zewnętrznej, autobusach oraz w Internecie. W całej Polsce w ramach kampanii Stowarzyszenie rozprowadzi 250 tys. ulotek i 20 tys. plakatów m.in. do 51 urzędów miast, 30 organizacji pozarządowych, 35 jednostek Straży Miejskiej, 3 parkingów „Parkuj i jedź”, 40 szkół prawa jazdy, ponad 50 sklepów oraz ponad 40 centrów handlowo-rozrywkowych, w których dodatkowo emitowane będą reklamowe spoty radiowe i telewizyjne. Partner kampanii – Mercedes-Benz – zamieści materiały promocyjne w salonach i stacjach serwisowych dealerów Mercedes- Benz oraz w magazynach skierowanych do klientów i kierowców, a logo kampanii pojawi się również na samochodach służbowych. W Warszawie, Krakowie, Gdyni i Gdańsku pojawi się 100 bilbordów i citylightów. Dodatkowo w Warszawie logo kampanii będzie widniało na stołecznych autobusach i tramwaju.
W dziesiątkach miast Polski zostaną zorganizowane imprezy i regionalne konferencje, podczas których rozdawane będą materiały promocyjne Kampanii Parkingowej. Lokalni partnerzy przygotowali wiele indywidualnych projektów m.in. prezentacje starych automobili, koncerty, konkursy dla dzieci, wystawy i pokazy parkowania na kopertach.
Szczegółowe informacje poświęcone Kampanii Parkingowej znajdują się na stronie http://www.niepelnosprawni.pl.
|
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.