<<
| Luty | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Zapraszamy mieszkańców Powiatu, organizacje społeczne, biznesu, grupy nieformalne, pracowników samorządowych, radnych, wspólnoty mieszkaniowe oraz rady parafialne do wskazania zakresów zagadnień, które winny – zdaniem Państwa – zostać poddane konsultacji społecznej.
Informujemy, że Starostwo Powiatu Legionowskiego przystąpiło do kontynuacji Akcji „Przejrzysta Polska” w ramach, której rozpoczęło realizację zadania „Opracowanie
z udziałem społeczności lokalnej procedury konsultacji społecznych” w ramach Zasady partycypacji społecznej.
Zapraszamy mieszkańców Powiatu Legionowskiego, organizacje społeczne, biznesu, grupy nieformalne, pracowników samorządowych, radnych, wspólnoty mieszkaniowe oraz rady parafialne do wskazania zakresów zagadnień, które winny – zdaniem Państwa – zostać poddane konsultacji społecznej.
Koordynatorem zadania jest: Mirosław Pachulski - Referat Promocji i Rozwoju Społecznego Starostwa Powiatowego
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Zgłoszenia zagadnień przyjmujemy do dnia 21 lipca 2006 r.
- listownie na adres: Starostwo Powiatu Legionowskiego Referat Promocji i Rozwoju Społecznego, ul. Sikorskiego 11, 05-120 Legionowo;
- na: e-mail
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
- lub faxem (0-22) 774-25-51 (z dopiskiem dla Mirosława Pachulskiego).
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.