<<
| Luty | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Dyrektor Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku ogłosił konkurs na prowadzenie sklepiku szkolnego w pomieszczeniach w nowowybudowanej hali sportowej.
1. Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w sekretariacie szkoły zaadresowanej na adres szkoły: Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku, ul. Włodzimierza Wolskiego 8, 05-140 Serock i oznaczonej „Konkurs ofert na prowadzenie sklepiku szkolnego”.
Termin składania ofert upływa dnia 14.12.2007r.o godz. 1500
2. Otwarcie ofert odbędzie się w siedzibie szkoły w dniu 18.12.2007r. godz. 9.00
3. Szkoła oferuje pomieszczenie użytkowe o powierzchni 34,69 m2 (24,69 m2 bufet wraz z zapleczem i 10m2, antresoli z przeznaczeniem na część konsumpcyjną) znajdujący się w budynku hali sportowej.
4. Pomieszczenie wyposażone jest w instalacje: elektryczną, centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną oraz termę elektryczną do podgrzewu wody.
5. Minimalna stawka miesięczna czynszu za wynajem pomieszczenia wynosi 500 zł + podatek VAT 22%, która płatna będzie do dnia 10 każdego miesiąca. Czynsz rewaloryzowany będzie corocznie o średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni.
6. Wynajmujący pomieszczenie zobowiązany jest do uiszczania opłat za zużyte składniki mediów zgodnie z obowiązującymi cennikami.
7. Wymagania dotyczące prowadzenia sklepiku:
- godziny otwarcia od poniedziałku do piątku 8.00 – 16.00 oraz w soboty i niedziele w godzinach odbywania się imprez sportowych na terenie hali sportowej,
- prowadzenie działalności zgodnie z przepisami bhp, ppoż., Sanepidu,
- wyposażenie sklepiku w niezbędny sprzęt i meble,
- oferent odpowiada za sprzątanie sklepiku i usuwanie nieczystości,
- oferowany asortyment nie może zagrażać życiu i zdrowiu uczniów,
- zakaz sprzedawania artykułów tytoniowych, alkoholowych, pirotechnicznych, łatwopalnych itp.
8. Oferta powinna zawierać:
- nazwę firmy (nazwisko i imię właściciela) i siedzibę firmy (adres),
- oferowaną cenę najmu pomieszczenia użytkowego za 1 miesiąc,
- aktualne uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi (odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej),
- oświadczenie oferenta o nie zaleganiu opłat w ZUS i Urzędzie Skarbowym,
- aktualne zaświadczenie o niekaralności.
9. Przy wyborze oferenta będą uwzględniane następujące czynniki:
- cena,
- doświadczenie w prowadzeniu działalności handlowo-usługowej w szkołach lub wyższych uczelniach,
- posiadane referencje.
- dodatkowym atutem będzie przygotowanie pedagogiczne.
10. Umowa na wynajem pomieszczenia użytkowego na prowadzenie sklepiku szkolnego zostanie zawarta na czas określony nie dłużej niż 3 lata.
Pomieszczenie przeznaczone pod wynajem na sklepik szkolny można oglądać i uzyskiwać dodatkowe informacje po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu.
Osoba upoważniona do kontaktu z oferentami:
Maria Skrzypczyńska-Słoń tel. (022)782 71 01, pn. – pt. w godz. 10.00 – 14.00
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.