<<
| Luty | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Dyrektor Powiatowego Zespółu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze: referent ds. rachuby płac i księgowości budżetowej.
I. Wymiar etatu: 1 etat
II. Wymagania niezbędne:
1. Obywatelstwo polskie, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne
2. Pełna zdolność do czynności prawnych
3. Wykształcenie co najmniej średnie w zakresie ekonomii, rachunkowości, prawa
4. Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel), Internetu oraz programów księgowych
5. Znajomość programów Płatnik, Budżet i Płace
6. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata pracy w księgowości
7. Znajomość prawa pracy oraz podstawy wiedzy z zakresu finansów publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zasadach wynagradzania pracowników samorządowych
8. Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie
III . Wymagania dodatkowe:
1. Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność
2. Dyspozycyjność, samodzielność w działaniu,
3. Inicjatywa, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowanie szybkich decyzji
4. Asertywność, odporność na stres
5. Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość.
IV. Zakres wykonywanych zadań:
1. Sporządzanie list płac oraz rozliczanie z ZUS i Urzędem Skarbowym
2. Księgowanie dokumentów księgowych przy użyciu programów komputerowych
3. Prowadzenie spraw związanych z obsługą stypendiów dla uczniów
4. Przestrzeganie dyscypliny budżetowej
5. Sporządzanie sprawozdań w zakresie wynagrodzeń
6. Prowadzenie ewidencji wynagradzania, zasiłków oraz potrąceń dokonywanych na listach płac pracowników
7. Ponoszenie odpowiedzialności za wykonywanie ustalonych zadań i obowiązków
8. Wykonywanie innych zadań
V. Wymagane dokumenty:
1. List motywacyjny
2. Życiorys -CV
3. Świadectwa pracy
4. Dyplom lub świadectwo potwierdzające wykształcenie
5. Oświadczenie o niekaralności (KRK) z datą wystawienia nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed złożeniem
6. Zaświadczenie o stanie zdrowia wystawione przez lekarza medycyny pracy
7. Inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach
Życiorys - CV - (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”
Wymagane dokumenty z dopiskiem: nabór na stanowisko referent ds. rachuby płac i księgowości budżetowej należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku, pok. nr 21
lub przesłać pocztą na adres:
Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku
ul. Włodzimierza Wolskiego 8
05-140 Serock.
Termin składania dokumentów upływa dnia 10 października 2007 r. Dokumenty, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Lista kandydatów, którzy spełnili wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.powiat- legionowski.pl) oraz na tablicy informacyjnej Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku.
Dyrektor Powiatowego Zespołu
Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku
/-/ mgr inż. Lesław Kozań
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.