AKTUALNOŚCIpowrót do listy
- Szczegóły
-
23.07.2007 r., godz. 21:11
Wychodząc naprzeciw sugestiom i oczekiwaniom interesantów powiatowy urząd wprowadził w Wydziale Komunikacji od 23 lipca 2007 r. system do kierowania ruchem klientów.
W najbardziej obleganym miejscu legionowskiego starostwa, jakim jest Wydział Komunikacji, pojawiło się urządzenie do wydawania kolejno numerowanych biletów. Każdy klient, kierując się instrukcjami wyświetlonymi na ekranie dotykowym, pobiera bilet z kolejnym numerem. Następnie należy poczekać, aż na wyświetlaczu ukaże się otrzymany numer oraz numer stanowiska, w którym zostaniemy obsłużeni.
 |
Pierwsze kroki kierujemy do automatu wydającego numerki |
|
To już kolejne z rozwiązań, wprowadzanych w ramach pilotażowego programu obsługi klientów, które ma za zadanie usprawnienie pracy wydziału, skrócenie czasu oczekiwania i obsługi klientów oraz podniesienie komfortu obsługi.
 |
Na wyświetlaczu przeczytamy, w którym okienku zostaniemy obsłużeni |
|