piątek  07 lutego
  A A A
WERSJA STANDARDOWA  PL  MAPA  PL EN DE RU

TELEADRESY


WYDARZENIA

Luty
PN WT ŚR CZ PT SO ND
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2

Najbliższe zaproszenia:

Zgłoś imprezę

Pracuj z nami

W związku z realizacją projektu "Dobry start w zawodową przyszłość" poszukujemy koordynatora.

(Zam: 03.01.2012 r., godz. 11.35)

Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku ul. Włodzimierza Wolskiego 8, 05-140 Serock
Ogłasza nabór na wolne stanowisko
Koordynator Projektu
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Projekt IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Tytuł projektu: „Dobry start w zawodową przyszłość”

I. Wymagania niezbędne:
1.Obywatelstwo polskie, niekaralność za przestępstwo popełnione umyślne.
2.Posiadanie pełnej zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych.
3.Wykształcenie wyższe z przygotowaniem pedagogicznym.
4.Biegła obsługa komputera i Internetu.
5.Znajomość zasad realizacji projektu w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
6.Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku.
7.Znajomość przepisów dotyczących ochrony danych osobowych.
8.Znajomość środowiska szkolnego.

II . Wymagania dodatkowe:
1.Zdolności organizacyjne.
2.Umiejętność samodzielnego organizowania pracy.
3.Rzetelność, sumienność, odpowiedzialność, dyspozycyjność.
4.Inicjatywa, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowanie szybkich decyzji.
5.Znajomość problematyki z zakresu doradztwa zawodowego w różnych typach szkół.
6.Asertywność, odporność na stres.
7.Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i otwartość.

III. Zakres wykonywanych zadań:
1.Odpowiedzialność za merytoryczną, techniczną i organizacyjną realizację projektu.
2.Kontrola i nadzór nad terminową realizacją poszczególnych działań projektu.
3.Organizowanie bieżącej pracy osób zatrudnionych przy projekcie w tym zapewnienie właściwego przepływu informacji w zespole.
4.Przygotowanie niezbędnych dokumentów w tym oświadczeń, regulaminów, harmonogramów oraz innych materiałów organizacyjno – programowych niezbędnych do realizacji projektu.
5.Zarządzanie budżetem projektu, w tym planowanie kosztów i wydatków ponoszonych w trakcie realizacji projektu.
6.Przeprowadzenie rekrutacji uczestników.
7.Prowadzenie działań związanych z promocją projektu w tym przygotowywanie artykułów do prasy i informacji na stronę internetową Szkoły i Starostwa.
8.Nadzór nad pracą Grupy Sterującej.
9.Prowadzenia bazy danych uczestników projektu (PEFS), zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie i ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych.
10.Współpraca z Dyrekcją Placówki, nauczycielami oraz podwykonawcami projektu.
11.Prowadzenie dokumentacji projektu zgodnie z procedurami i wytycznymi Instytucji Wdrażającej (MJWPU).
12.Reprezentowanie projektu wobec Instytucji Zarządzającej i Wdrażające.
13.Udostępnienia dokumentacji projektowej w trakcie kontroli na miejscu dokonywanej przez Instytucje wskazane w umowie o dofinansowanie.
14.Współpraca przy rozliczeniu i zamknięciu projektu.

IV. Wymagane dokumenty:
1.List motywacyjny.
2.Życiorys – CV.
3.Kopie dyplomu lub świadectw potwierdzające wykształcenie.
4.Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
5.Oświadczenie osoby o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
6.Zaświadczenie o stanie zdrowia.

V. Warunki zatrudnienia:

Umowa zlecenie od 1.02.2012r. do 31.12.2013r.- wynagrodzenie miesięczne rozliczane na podstawie karty czasu pracy.

Życiorys - CV - (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 Nr 101, poz. 926 z późn. zm.).”

Wymagane dokumenty z dopiskiem na kopercie: „Nabór na stanowisko koordynator projektu” należy składać osobiście w sekretariacie Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych im. Włodzimierza Wolskiego w Serocku, pok. nr 21 lub przesłać pocztą na adres: Powiatowy Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku, ul. Włodzimierza Wolskiego 8, 05-140 Serock.
Termin składania dokumentów upływa dnia 13 stycznia 2012r.
Dokumenty, które wpłyną do Szkoły po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone zainteresowanym.
Kandydaci, którzy spełnią wymagania zawarte w ogłoszeniu o naborze zostaną indywidualnie powiadomieni o czasie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej.

Dyrektor
Powiatowego Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Serocku
mgr inż. Lesław Kozań

publikuj:

POLECAMY
         Dwumiesięcznik Informator Powiatu Legionowskiego

Otwarte Mistrzostwa Mazowsza
Samorządów w Piłce Nożnej

Piłkarska Liga
Powiatu
Legionowskiego

 

Oficjalny portal turystyczny regionu
Jeziora Zegrzyńskiego

   
Turystyczny Szlak Patriotyczny
Polski Walczącej

 
 

Informator
Powiatu Legionowskiego