<<
| Luty | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
Zmieniamy się dla Was – a nawet już trochę się zmieniliśmy!
Od maja 2012 do końca lutego 2013 roku, w ramach projektu „Eurojakość w urzędzie – szkolenia kadry samorządowej Powiatu Legionowskiego gwarancją sprawnej i rzetelnej obsługi klienta”, urzędnicy Starostwa Powiatowego w Legionowie zdobywali wiedzę i umiejętności z zakresu bezpośredniej obsługi klienta, współpracy w zespole oraz podstaw marketingu i promocji jednostki samorządowej.
Przekroczyliśmy półmetek
Do tej pory odbyły się 44 szkolenia, w których uczestniczyło 132 pracowników Starostwa. Przed nami jeszcze 43 szkolenia: ponad 20 szkoleń pod hasłem „komputerowe prawo jazdy”, pogłębiających znajomość specjalistycznego oprogramowania używanego w urzędzie, kończących się egzaminem certyfikującym ECDL, kilkanaście szkoleń z zakresu wiedzy specjalistycznej obowiązującej urzędników starostwa oraz kilka szkoleń dla kadry zarządzającej. Projekt ma się zakończyć w czerwcu 2013 roku.
GPS - profesjonalna obsługa klienta
Szkolenia związane z bezpośrednią obsługą klienta zakończyły się we wrześniu 2012 roku. Ich owocem i niejako kontynuację są Standardy Obsługi Klienta, których wdrażanie rozpoczęło się w marcu 2013. Tworzenie Standardów Obsługi Klienta rozpoczęło się już na trakcie szkoleń i potem miało swój ciąg dalszy w pracy kilkunastoosobowego zespołu urzędników starostwa. Od października 2012 do lutego 2013 zespół w 3 grupach: merytorycznej, redakcyjnej i kreatywnej opracował podręcznik obsługi klienta w Starostwie Powiatowym w Legionowie, czyli nasz GPS: Gwarancję Profesjonalizmu Starostwa. Zapraszamy Państwa serdecznie – przyjdźcie do powiatowego urzędu i sprawdźcie sami, czy hasło „Twoje zadowolenie naszym sukcesem” jest żywe i aktualne. Informacje na ten temat oraz ankietę, za pomocą której możecie Państwo ocenić jakość obsługi klientów w legionowskim starostwie, można znaleźć na stronie internetowej www.powiat-legionowski.pl.
Silna marka Starostwa i Jeziora Zegrzyńskiego
Na początku października 2012 zakończyły się również szkolenia poświęcone marketingowi, promocji oraz public relations w jednostce samorządowej. Wiedza z zakresu bezpośredniej obsługi klienta, prezentowana także na tych szkoleniach, została włączona do naszych Standardów Obsługi Klienta.
Trener prowadzący szkolenia, specjalista w zakresie marketingu terytorialnego, przekonał nas, że o promocji jednostki samorządu terytorialnego trzeba myśleć tak, jakby od tego miała zależeć liczba mieszkańców powiatu, to znaczy mieć bardzo odległą perspektywę oraz obecnych i przyszłych mieszkańców traktować jak naszych najlepszych przyjaciół. Wartością dodaną, będącą wynikiem powiatowego projektu szkoleniowego, była inicjatywa Zarządu Związku Gmin Zalewu Zegrzyńskiego zorganizowania warsztatów dla pracowników wydziałów promocji i marketingu wszystkich gmin znad Jeziora Zegrzyńskiego. Spotkanie odbyło się w dniach 8-9 stycznia 2013 roku i stanowiło pierwszy etap projektu „Silna marka Jeziora Zegrzyńskiego”.
Wspólna praca nad wizerunkiem starostwa
Na zakończonych w lutym szkoleniach z pracy zespołowej w jednostkach samorządu terytorialnego uzmysłowiliśmy sobie, jak bardzo nasze wzajemne relacje i współpraca między nami wpływają na wizerunek urzędu. Szkolenia projektu „Eurojakość w urzędzie” otworzyły przed nami możliwość wzajemnego poznania i zachęciły do tego, by utrzymywać wciąż taki stan integracji zespołu, jaki osiągnęliśmy poprzez wspólne 8 dni szkoleń (każda z 6 grup wyjeżdżała na 4 dwudniowe szkolenia). Oczywiście nie będzie już z nami wsparcia finansowego z Unii Europejskiej, jednak chcemy znaleźć inne, nie rodzące kosztów możliwości. Zaczniemy od naszej wewnętrznej strony intranetowej.
Sprawne zarządzanie w starostwie
W ramach projektu odbyły się już 4 z 6 planowanych sesji sprawnego zarządzania w starostwie, w których uczestniczy kadra kierownicza.
Sprawne zarządzanie w urzędzie jest wspomagane również przez proces badania kompetencji kadry kierowniczej starostwa oraz proces wprowadzenia systemu ocen pracowniczych opartych na rozwoju kompetencji.
Skąd pieniądze?
Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej i jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Umowa o dofinansowanie projektu została podpisana 6 maja 2011 roku, a realizacja projektu rozpoczęła się 1 września 2011 roku. Całkowity budżet projektu wynosi 955 972,80 złotych, natomiast przyznana kwota dofinansowania wynosi 858 772,80 złotych co stanowi 89,83% ogólnej wartości projektu.
![]() |
![]() |
![]() |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.