<<
| Luty | >>
|
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
Najbliższe zaproszenia: |
---|
Zgłoś imprezę |
SZKOLENIA W RAMACH PROJEKTU w KOLEJNOŚCI ICH ROZPOCZĘCIA
1) Umiejętności interpersonalne dla efektywnej współpracy z interesantami i innymi JST dla osób odpowiedzialnych za bezpośredni kontakt z klientem (zwany czasem: Front Office, numer zadania w projekcie: 4)
Rozpoczęcie szkoleń: 28 maja 2012 roku
Zakończenie szkoleń: 21 września 2012 roku
FIRMA SZKOLĄCA: European Business Support
European Business Support jest firmą posiadającą ponad dziesięcioletnie doświadczenie na rynku szkoleniowym. Prowadzimy aktywną działalność w obszarze doradztwa organizacyjnego i szkoleń dla kadry kierowniczej oraz pracowników, zarówno sektora publicznego jak i prywatnego. Z tematyki będącej przedmiotem niniejszego projektu doświadczenie zdobywaliśmy we współpracy między innymi z Urzędem m.st. Warszawy, Urzędem Marszałkowskim Województwa Mazowieckiego w Warszawie, Strażą Miejską m.st. Warszawy, Urzędem Marszałkowskim w Olsztynie, Urzędem Marszałkowskim w Łodzi. Dzięki profesjonalizmowi naszych współpracowników i partnerów od lat realizujemy zadania wymagające twórczego podejścia, kreatywności i wiedzy. Do prowadzenia szkoleń dobieramy zespół doradców i trenerów z wieloletnim stażem pracy w administracji rządowej i samorządowej oraz bogatą wiedzą teoretyczną.
Trenerzy:
dr KRZYSZTOF PIERŚCIENIAK
andragog- specjalista w zakresie kształcenia dorosłych, doktor nauk humanistycznych, pracownik naukowy Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego oraz Kolegium Nauczycielskiego w Warszawie. Wykładowca – Uniwersytet Otwarty – w ramach projektu realizowanego przez Uniwersytet Warszawski współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Absolwent Studium Zarządzania w Uniwersytecie Amsterdamskim. Ekspert w zakresie metodyki nauczania dorosłych i szkoleń oraz opracowywania i wdrażania rozwiązań z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi.
Kierownik szeregu projektów mających na celu opracowanie i wdrożenia rozwiązań z zakresu zarządzania i polityki personalnej. Były wykładowca na studiach licencjackich i podyplomowych m.in. w Wyższej Szkole Finansów i Zarządzania oraz w Studium Zarządzania Wartością Przedsiębiorstwa na Wydziale Ekonomicznym UW.
JOANNA TELUS
socjolog, absolwentka Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych Wydział Profilaktyki, Resocjalizacji i Problemów Społecznych Uniwersytetu Warszawskiego, specjalizacja: Negocjacje, mediacje i rozwiązywanie konfliktów. Pracownik naukowy Wyższej Szkoły Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach oraz współpracownik Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, Akademii Pedagogiki Specjalnej, Uniwersytetu Warszawskiego, Krajowej Szkoły Administracji Publicznej.
Trener i wykładowca z zakresu doskonalenia umiejętności społecznych szczególnie w obszarze organizacyjnym. Współpracuje ze szkołami wyższymi oraz agencjami szkoleniowymi realizując projekty szkoleniowe zarówno dla administracji publicznej, jak i firm komercyjnych.
Uczestnicy: osoby mające bezpośredni kontakt z klientami zewnętrznymi
Miejsce: Hotel Exploris w Serocku bez noclegu, wyjazd każdego dnia autokarem spod
Starostwa o 8.00, powrót na 16.00 pod Starostwo
2 grupy 15-osobowe
5 sesji po 2 dni
30 osób, każda po 10 dni szkolenia
Tematy sesji:
Sesja 1 - Komunikacja interpersonalna
Sesja 2 - Techniki komunikacji i wywieranie wpływu
Sesja 3 - Profesjonalna obsługa klienta
Sesja 4 - Asertywna obsługa trudnego klienta
Sesja 5 - Negocjacje
2) Marketing i PR w jednostce (tytuł wewnętrzny zadania: „Marketing”, numer zadania w projekcie: 7)
Rozpoczęcie szkoleń: 19 czerwca 2012 roku
Zakończenie szkoleń: 2 października 2012 roku
FIRMA SZKOLĄCA: Biznes Edukator: „Firma Biznes Edukator - od 1999 r. prowadzimy działalność szkoleniowo – doradczą. Od początku działania firmy przeprowadziliśmy szkolenia dla ponad 14550 osób.
Mamy w swoim zespole szkoleniowym 18 ekspertów (trenerów, coachów, doradców, aktorów) – wszyscy mają duże doświadczenie biznesowe oraz szkoleniowe.
Mamy doświadczenia w realizacji szkoleń w projektach finansowych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
Prowadzimy szkolenia zamknięte (dedykowane dla konkretnych organizacji), szkolenia otwarte oraz szkolenia indywidualne (jako jedni z nielicznych na rynku szkoleniowym). W zakres tematyczny naszych szkoleń wchodzą tematy „miękkie” – prowadzimy szkolenia handlowe, menedżerskie, z budowania zespołów oraz rozwojowe.
Największe efekty przynosi realizacja szkoleń dedykowanych w cyklu szkoleniowym (optymalna przerwa między szkoleniami to 3-4 tygodnie) poprzedzonych precyzyjnym badaniem potrzeb.
Oprócz szkoleń prowadzimy również doradztwo biznesowe (standardy obsługi klienta, AC,systemy oceny kompetencji, itd.), imprezy integracyjne, coaching oraz moderacje.
Organizując szkolenia zajmujemy się całą logistyką (wybór i zamówienie hotelu, organizacja transportu uczestników na szkolenie i po szkoleniu, druk materiałów szkoleniowych, przygotowanie sal szkoleniowych, organizacja sprzętu szkoleniowego, przygotowanie portfolio zdjęć i filmów ze szkolenia, organizacja integracji wieczornej)
Specjalizujemy się w tworzeniu oryginalnych i innowacyjnych gier szkoleniowych dopasowanych do potrzeb klienta (gry teambuildingowe, gry handlowe i negocjacyjne, gry z zarządzania czasem i zarządzania projektem, integracji)
Jak wszystkie firmy szkoleniowe prowadzimy interaktywne szkolenia warsztatowe, natomiast od połowy 2010 roku z powodzeniem wdrażamy nowe, znacznie bardziej skuteczne i praktyczne szkolenia – Poligony: Menedżerskie, Negocjacyjne, Prezentacyjne oraz Handlowe. Są to treningi symulacyjne dla grup max. 6-osobowych poświęcone w 100% na praktykę.
Organizujemy też szkolenia specjalistyczne, wychodzące poza powyższy zakres.”
Trener: PIOTR LUTEK
Absolwent SGH w Warszawie – kierunek zarządzanie i marketing, obecnie Prezes Zarządu w firmie Synergia. Piotra Lutka charakteryzuje głęboka znajomość specyfiki organizacji marketingu i sprzedaży zarówno przedsiębiorstw handlowych i produkcyjnych. Posiada bogate, praktyczne doświadczenie biznesowe, szczególnie w obszarze marketingu (wielokrotnie zajmował stanowiska specjalisty ds. marketingu, sprzedaży, posiada doświadczenie we wprowadzaniu nowych produktów na rynek). Jest także autorem licznych publikacji o tematyce marketingowej.
Branżą szkoleniowo-doradczą zajmuje się od ponad 7 lat (wcześniej przez 9 lat wykładał w Katedrze Marketingu Politechniki Lubelskiej o specjalizacji Marketing, Zarządzanie Marką, Techniki sprzedaży). Dzięki licznym doświadczeniom zawodowym, a także szerokiej wiedzy teoretycznej z tego zakresu, jego największą specjalnością w zakresie szkoleń jest marketing. Dedykowany jest także do innych szkoleń pokrewnych z tematyką marketingową, jak np. promocja sprzedaży (PromoPower), zarządzanie finansami, zachowania konsumenckie, umiejętności negocjacyjne, efektywna komunikacja PR., zarządzanie reklamacjami, profesjonalna obsługa klienta.
Uczestnicy: pracownicy Wydziału Promocji, naczelnicy i kierownicy oraz inne osoby chętne do współpracy przy budowie wizerunku Powiatu Legionowskiego i Starostwa
Miejsce: Hotel Atena w Ciechanowie oraz Pałac Łochów w Łochowie
2 grupy 15-osobowe
3 sesje po 2 dni
30 osób, każda po 6 dni szkolenia
Tematy sesji:
Sesja 1 - Podstawy marketingu
Sesja 2 - Promocja
Sesja 3 – Public relations
3) Praca zespołowa w JST (tytuł wewnętrzny zadania: „BACK OFFICE”, numer zadania w projekcie: 5)
Rozpoczęcie szkoleń: 27 września 2012 roku
Zakończenie szkoleń: 15 lutego 2013 roku
FIRMA SZKOLĄCA: European Business Support (patrz pkt.1)
Trenerzy: dr Krzysztof Pierścieniak oraz Joanna Telus (patrz pkt. 1)
Uczestnicy: pracownicy SPL
Miejsce: Hotel Atena w Ciechanowie, Pałac Łochów w Łochowie, Hotel Afrodyta w Radziejowicach,
Z-Hotel w Otwocku
4 grupy po 14 osób, 2 grupy po 12 osób
4 sesje po 2 dni
80 osób, każda po 8 dni szkolenia
Tematy sesji:
Sesja 1 - Trening kreatywności
Sesja 2 - Współpraca w zespole
Sesja 3 - Radzenie sobie ze stresem i rutyną
Sesja 4 – Zarządzanie czasem i organizacja pracy
4) Sprawne zarządzanie w Starostwie dla kadry kierowniczej (tytuł wewnętrzny zadania: „KIEROWNICTWO”, numer zadania w projekcie: 3)
Rozpoczęcie szkoleń: 18 października 2012 roku
Zakończenie szkoleń: czerwiec 2013
FIRMA SZKOLĄCA: European Business Support (patrz pkt.1)
Trener: dr Krzysztof Pierścieniak (patrz pkt. 1)
Uczestnicy: ścisłe kierownictwo, naczelnicy, kierownicy
Miejsce: Hotel Afrodyta w Radziejowicach, Z-Hotel w Otwocku, hotel na 2 ostatnie sesje zostanie wyłoniony w przetargu
2 grupy po 10 osób
6 sesji po 2 dni
20 osób, każda po 12 dni szkolenia
Tematy sesji:
Sesja 1 - Umiejętności kierownicze, menadżerskie
Sesja 2 - Komunikacja w zespole
Sesja 3 - Budowanie i zarządzanie zespołem
Sesja 4 - Planowanie i organizacja czasu pracy
Sesja 5 - Motywowanie i coaching
Sesja 6 - Twórcze rozwiązywanie konfliktów
5) Komputerowe prawo jazdy zakończone egzaminem certyfikującym ECDL (tytuł wewnętrzny zadania: „ECDL”, numer zadania w projekcie: 2) – planowany początek wiosna 2013
FIRMA SZKOLĄCA: zostanie wyłoniona w przetargu
Uczestnicy: pracownicy SPL, ok. 40 osób w 4 grupach po 10 osób
6 sesji jednodniowych plus egzamin
UWAGA! SZKOLENIE KOŃCZY SIĘ EGZAMINEM.
Pozytywny wynik egzaminu skutkuje otrzymaniem Europejskiego Certyfikatu Umiejętności Komputerowych ECDL Start
Tematy sesji:
Sesja 1 - Podstawy technik informatycznych i użytkowanie komputera
Sesja 2 - Edytor tekstów w praktyce – MS Word
Sesja 3 – Arkusz kalkulacyjny w praktyce MS Excel
Sesja 4 - Grafika prezentacyjna w praktyce MS Power Point
6) Prawo i administracja w JST oraz Specyfika pracy wydziałów i referatów (tytuł wewnętrzny zadania: „SZKOLENIA TWARDE” – początek wiosna 2013: 15 szkoleń w różnych tematach
FIRMA SZKOLĄCA: zostanie wyłoniona w przetargu
Uczestnicy: pracownicy SPL
13 szkoleń jednodniowych
2 szkolenia dwudniowe
Tematy szkoleń:
Szkolenie 1 - Prawo budowlane (1 dzień szkolenia) – patrz też szkolenie 12
Szkolenie 2 - Kodeks postępowania administracyjnego cz.1 (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 3 - Kodeks postępowania administracyjnego cz.2 (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 4 - Prawo pracy (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 5 - Prawo zamówień publicznych (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 6 - Ochrona danych osobowych (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 7 - Organizacja imprez masowych (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 8 - Udzielanie licencji, zezwoleń, zaświadczeń (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 9 - Ochrona środowiska, ochrona przyrody (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 10 -Szkolenie w zakresie kompetencji przypisanych Wydziałowi Komunikacji (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 11 -Prawo o ruchu drogowym (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 12- Zmiany w prawie budowlanym (1 dzień szkolenia) – patrz też szkolenie 1
Szkolenie 13 - Zasady techniki prawodawczej (1 dzień szkolenia)
Szkolenie 14 -Metody badań satysfakcji klienta (2 dni szkolenia)
Szkolenie 15 -Konsultacje społeczne (2 dni szkolenia)
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
Mapa serwisu
© 1999-2013 Starostwo Powiatowe w Legionowie
Zawartość: Wydział Promocji i Rozwoju Społecznego, e-mail: promocja@powiat-legionowski.pl
Serwis uruchomiono 15 grudnia 1999 r., przeprojektowano 1 kwietnia 2004r.,1 marca 2007r. i 15 stycznia 2013r.